Βρετανία: Σε χαμηλό δεκαετίας η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Η βρετανική καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε στα τέλη Μαΐου στο χαμηλότερο επίπεδο από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση πριν από μια δεκαετία

Η βρετανική καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε στα τέλη Μαΐου στο χαμηλότερο επίπεδο από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση πριν από μια δεκαετία, καθώς οι άνθρωποι εκφράζουν ανησυχίες για την άνοδο της ανεργίας και την πτώση των τιμών κατοικιών που προκλήθηκε από την κρίση του κορονοϊού.

Η GfK, εταιρεία δημοσκοπήσεων, ανακοίνωσε ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε στις -36 μονάδες στο β΄ μισό του μήνα από τις -34 μονάδες στις δύο πρώτες εβδομάδες, που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2009 και όχι πολύ μακριά από το χαμηλό-ρεκόρ των -39 μονάδων που είχε διαμορφωθεί τον Ιούλιο του 2008.

«Χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη μιας ανάκαμψης V στα χαρτιά, οι καταναλωτές παραμένουν απαισιόδοξοι για την κατάσταση των οικονομικών τους και για την ευρύτερη οικονομική εικόνα στο επόμενο έτος», ανέφερε ο διευθυντής στρατηγικής πελατών Joe Staton.

Μια θετική χροιά της έρευνας ήρθε από την αύξηση έξι μονάδων του δείκτη μέτρησης προθυμίας των καταναλωτών να αγοράσουν ακριβά αντικείμενα.

Η βρετανική καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε στα τέλη Μαΐου στο χαμηλότερο επίπεδο από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση πριν από μια δεκαετία, καθώς οι άνθρωποι εκφράζουν ανησυχίες για την άνοδο της ανεργίας και την πτώση των τιμών κατοικιών που προκλήθηκε από την κρίση του κορονοϊού.

Η GfK, εταιρεία δημοσκοπήσεων, ανακοίνωσε ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε στις -36 μονάδες στο β΄ μισό του μήνα από τις -34 μονάδες στις δύο πρώτες εβδομάδες, που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2009 και όχι πολύ μακριά από το χαμηλό-ρεκόρ των -39 μονάδων που είχε διαμορφωθεί τον Ιούλιο του 2008.

«Χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη μιας ανάκαμψης V στα χαρτιά, οι καταναλωτές παραμένουν απαισιόδοξοι για την κατάσταση των οικονομικών τους και για την ευρύτερη οικονομική εικόνα στο επόμενο έτος», ανέφερε ο διευθυντής στρατηγικής πελατών Joe Staton.

Μια θετική χροιά της έρευνας ήρθε από την αύξηση έξι μονάδων του δείκτη μέτρησης προθυμίας των καταναλωτών να αγοράσουν ακριβά αντικείμενα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook καθώς και στο Twitter και LinkedIn για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας και να μάς δώσετε κουράγιο να συνεχίζουμε… Αν σας αρέσει η προσπάθειά μας προτείνετε το newslink.gr και στους φίλους σας. 

Tags:

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ads

You May Also Like

Κορονοϊός: Η πορεία της πανδημίας σε ευρωπαϊκές χώρες

Πέντε νέα κρούσματα κορονοϊού, σε σύνολο 2.581 εργαστηριακών διαγνώσεων, ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας ...

Τζο Μπάιντεν: Δηλώνει αισιόδοξος για τη Γερουσία

Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, δήλωσε αισιόδοξος πως ο Τζον ‘Οσοφ θα ...

Δέκα οι νεκροί από κατάρρευση κτιρίου στην Ινδία, αγωνία για τους παγιδευμένους

Τους δέκα φτάνουν, σύμφωνα με νεότερο απολογισμό, οι νεκροί από την κατάρρευση τριώροφης πολυκατοικίας ...

Επιστρέφουν σε πεζόδρομους και πλατείες οι διαφημιστικές πινακίδες-τέρατα

Το δρόμο για την επιστροφή των γιγάντιων διαφημιστικών πινακίδων, ύψους 5,5 μέτρων, σε πεζόδρομους ...

Υπουργός Εξωτερικών Βρετανίας: «Δεν είναι αναπόφευκτο το lockdown»

Δεν είναι αναπόφευκτη μια καραντίνα σε εθνικό επίπεδο για την αναχαίτιση της επιδημίας της ...

Κορονοϊός: Γιατί η ανατολική Ευρώπη και η Ελλάδα υπέφεραν λιγότερο από την πανδημία

Τα πλουσιότερα κράτη της Δυτικής Ευρώπης υπέφεραν περισσότερο από την πανδημία του κορονοϊού σε ...