Φερνάντο Αλόνσο: Το τέλος μιας μεγάλης καριέρας

Σε αυτά τα χρόνια παρουσίας του στη Formula1, ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για τους Ισπανούς στη Formula1, αλλά και να αποκτήσει εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο.

Την περασμένη Κυριακή (25/11) το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 για το 2018 έριξε αυλαία και μαζί γράφτηκαν και οι τελευταίες γραμμές της καριέρας του Φερνάντο Αλόνσο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Περικλής Καλογερόπουλος

Έπειτα από 17 χρόνια παρουσίας στη Formula1, στα οποία κατέκτησε δύο παγκόσμιους τίτλους ο Ισπανός πιλότος αποφάσισε ότι δεν θα ξανακάτσει σε cockpit μονοθεσίου και το newslink.gr σας παρουσιάζει την πλούσια καριέρα του Φερνάντο Αλόνσο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο γεννήθηκε στις 29 Ιουλίου του 1981 στο Οβιέδο της Ισπανίας και η ενασχόληση του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία.

Όταν ήταν τριών ετών μπήκε για πρώτη φορά σε καρτ, το οποίο το είχε κατασκευάσει ο πατέρας του JoseLuis. Αρχικά προοριζόταν για την μεγαλύτερη αδερφή του, Lorena, η οποία όμως δεν συγκινήθηκε αρκετά στην ιδέα να οδηγήσει ένα καρτ.

Στη συνέχεια έλαβε μέρος σε πρωταθλήματα καρτ και πολλές φορές αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει αντιπάλους που ήταν τέσσερα ή πέντε χρόνια μεγαλύτεροι από εκείνον. Επίσης οι γονείς του δεν είχαν τη δυνατότητα να του αγοράζουν βρόχινα ελαστικά για το καρτ και αναγκαζόταν να οδηγεί σε βρεγμένο οδόστρωμα με σλικ ελαστικά.
Στη συνέχεια, ο Φερνάντο Αλόνσο κατέκτησε τέσσερα πρωταθλήματα Ισπανίας στα καρτ στην κατηγορία juniorαπό το 1994 μέχρι το 1997, ενώ το 1996 κατέκτησε και το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία των καρτ.

Το ταξίδι του Φερνάντο Αλόνσο στον μαγικό κόσμο της Formula1 ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 1999, όταν έκανε δοκιμές με την Minardiστην πίστα της Χερέθ.

Το 2001 ο Αλόνσο πήρε την ευκαιρία του και συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 με τη Minardi, η οποία όμως δεν είχε την ισχύ να πρωταγωνιστήσει με τον Ισπανό να τερματίζει στην 23η θέση του πρωταθλήματος χωρίς βαθμό.

Το 2002 ο μάνατζέρ του και μετέπειτα ισχυρός άνδρας της Renaultεπιχείρησε να δώσει στον Αλόνσο θέση οδηγού στην Benetton, όμως η ομάδα εξαγοράστηκε από τη Renault, η οποία επέλεξε να δώσει το χρίσμα στους ΓιάρνοΤρούλι και ΤζένσονΜπάτον.

Ο Αλόνσο έκανε υπομονή και την επόμενη χρονιά ο Μπάτον αποχώρησε από τη Renault, με τον«ElNano», όπως ον αποκαλούν οι οπαδοί του να παίρνει τελικά την θέση του οδηγού στη γαλλική ομάδα. Το 2003 κατάφερε να συγκεντρώσει 55 βαθμούς και να τερματίσει στην έκτη θέση της κατάταξης, ενώ θα θυμάται για πάντα το ουγγρικό GrandPrix, καθώς εκεί κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά σε αγώνα της Formula1.

Την επόμενη σεζόν κατάφερε να συνεχίσει να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της Formula1, φτάνοντας τελικά μέχρι την τέταρτη θέση της κατάταξης έχοντας συγκεντρώσει 59 βαθμούς.
Το 2005 και το 2006 η Renaultκατάφερε να παρουσιάσει μονοθέσια που δεν μπορούσαν να τα ανταγωνιστούν οι άλλες ομάδες και ο Αλόνσο άρπαξε την ευκαιρία και κατέκτησε και τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα, καταφέρνοντας να δει από επτά φορές την κάθε χρονιά πρώτος την καρό σημαία.

Το 2007 ο Ισπανός πιλότος «μετακόμισε» στη McLarenMercedes, χάνοντας παράλληλα και τα σκήπτρα του από τον ΚίμιΡαϊκόνεν. Το πέρασμά του από την McLarenεκείνη τη χρονιά ήταν ταραχώδες, καθώς δεν μπόρεσε να συνυπάρξει αρμονικά με τον τότεπρωτοεμφανιζόμενο στη Formula1, Λιούις Χάμιλτον. Με αποτέλεσμα στο τέλος της σεζόν να αποχωρήσει από την ομάδα και να επιστρέψει στη Renault.
Για τα επόμενα δύο χρόνια που έμεινε στη Renault δεν κατάφερε να είναι τόσο ανταγωνιστικός απέναντι στους άλλους πιλότους, με αποτέλεσμα να περιοριστεί σε μέτρια αποτελέσματα.

Το 2010 ο Φερνάντο Αλόνσο κλήθηκε από την Ferrariνα οδηγήσει το μονοθέσιό της, όπου παρέμεινε μέχρι το τέλος της σεζόν του 2014, έχοντας όμως την ατυχία να βρεθεί στη Scuderia, κατά τη διάρκεια των «πέτρινων» χρόνων της, χωρίς να καταφέρει έτσι να κερδίσει κάποια σημαντική διάκριση.
Από το 2015 μέχρι και πριν μερικές ημέρες ο Αλόνσο βρισκόταν στη McLaren, η οποία όμως δεν του έδωσε την ευκαιρία να κατακτήσει έναν ακόμη παγκόσμιο τίτλο, καθώς όλα αυτά τα χρόνια είχε προβλήματα αξιοπιστίας με τις μονάδες ισχύος της.

Συνολικά κατά την παρουσία του στη F1 ο Αλόνσο κατάφερε να συμμετάσχει σε 314 GrandPrix, κατέκτησε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα, νίκησε σε 32 αγώνες, σε 97 ανέβηκε στο βάθρο των νικητών, συγκέντρωσε 1899 βαθμούς και σε 22 αγώνες εκκίνησης από την πρώτη θέση.

Σε αυτά τα χρόνια παρουσίας του στη Formula1, ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για τους Ισπανούς στη Formula1, αλλά και να αποκτήσει εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο και να έχει καταφέρει να θεωρείται ένας από τους πληρέστερους πιλότους στην ιστορία της Formula1.

Πριν την έναρξη του τελευταίου του αγώνα από την ενδοεπικοινωνία ο επικεφαλής της McLaren, Ζακ Μπράουν του είπε: «Οκ πρωταθλητή, πάμε. Έχουμε εκατομμύρια κόσμου να μας παρακολουθούν. Ένα ευχαριστώ από όλους εδώ στη McLaren», με τον Ισπανό να απαντάει «Ήταν τιμή μου».
Μετά το τέλος του αγώνα στην αξία του Αλόνσο αναφέρθηκαν και οι Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Βρετανός ανέφερε «Ο Φερνάντο είναι ένας αληθινός θρύλος. Είναι πραγματικό προνόμιο που αγωνίστηκα την ίδια εποχή με εκείνον. Θα λείψει στο άθλημα και σε εμάς», ενώ ο Φέτελ συμπλήρωσε «Μας είχε λείψει και θα μας λείψει».

Αντίο πρωταθλητή, θα μας λείψεις…

Διαβάστε, επίσης:Ο Ρονάλντο πρώτος παίκτης με 100 νίκες στο UCL!

Tags:

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ads

You May Also Like

Πέδρο Μάρτινς: «Προηγούμαστε στα πρώτα 90 λεπτά. Δεν έχει κριθεί τίποτα»

Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα από τον προπονητή του Ολυμπιακού Πέδρο Μάρτινς εν ...

Πέθανε ο βετεράνος του ΠΑΟΚ Γιώργος Τάσης –Σήμερα το μεσημέρι η κηδεία

Ο Γιώργος Τάτσης, ο οποίος κηδεύεται σήμερα, αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ...

Τα δεδομένα για Μπεργκ: Το απλησίαστο συμβόλαιο, ο Αλαφούζος και το «καυτό» καλοκαίρι

Ο φετινός Μάρκους Μπεργκ, ακόμα και στα 33 του χρόνια, είναι απλησίαστος οικονομικά για ...

EuroLeague: Ολυμπιακός – Χίμκι 109-98 (vid)

Όσο υπάρχει Βασίλης Σπανούλης, όσο ο Γιώργος Πρίντεζης κάνει το πεταχτάρι must του μπάσκετ, ...

Ολυμπιακός: Εκπληξη με Γκασπάρ – Βασικοί Μπα, Μπενζιά

Ο Πέδρο Μαρτίνς αποφάσισε να αφήσει στον πάγκο τον ανέτοιμο Ομάρ και ο Γκασπάρ ...

Χόρτασαν… γκολ στο Περιστέρι

Σε ένα χορταστικό παιχνίδι με… ανατροπές, Ατρόμητος και Παναιτωλικός σταμάτησαν στο 2-2 στη 16η ...