H Porsche ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης της ηλεκτρικής Macan

H Porsche ετοιμάζει τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική γενιά της Macan, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023, παράλληλα με μια αναβαθμισμένη έκδοση του υφιστάμενου μοντέλου με θερμικό μοτέρ. Σήμερα όμως η γερμανική φίρμα δημοσίευσε επίσημες φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του ηλεκτρικού SUV τα οποία θα καλύψουν 1,8 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών παγκοσμίως.

Τα πρωτότυπα βγήκαν από τις εγκαταστάσεις της Porsche στο Weissach όπου δοκιμάστηκαν ενδελεχώς σε πραγματικές συνθήκες αλλά και στον ψηφιακό κόσμο, έτσι ώστε να ταξιδέψουν σε διάφορες χώρες του κόσμου φορτωμένα με εξοπλισμό μετρήσεων.

Όπως αναφέρει η Porsche, το virtual testing που εξομοιώνει την αεροδυναμική και τη θερμοδυναμική έχει εξελιχθεί σε σημαντικό σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας, όμως δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τις πραγματικές δοκιμές εξέλιξης που θα ακολουθήσουν, σε ποικιλία κλιματικών και τοπογραφικών συνθηκών.

Παρά το καμουφλάζ, μπορούμε να διακρίνουμε αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία του μοντέλου που μοιάζει με εξέλιξη της σημερινής γενιάς και υιοθετεί σιλουέτα που παραπέμπει σε κουπέ-SUV. Στη μάσκα τα λεπτότερα φώτα που θυμίζουν Taycan παραμένουν πάνω στα φουσκωμένα φτερά με το καπό να βρίσκεται χαμηλότερα από αυτά. Στο προφίλ βλέπουμε τονισμένους ώμους που παραπέμπουν σε σπορτσκαρ ενώ η κλίση της οροφής προς τα πίσω είναι αρκετά πιο έντονη. Στην ουρά πιθανότατα θα δούμε ενιαία φώτα LED στα πρότυπα της Taycan και διαχύτη, χωρίς φυσικά να υπάρχουν απολήξεις της εξάτμισης.

Η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) και θα έχει μπαταρία τεχνολογίας 800 Volt. Στόχος των μηχανικών της Porsche είναι να προσφέρουν το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV με κορυφαίες επιδόσεις, δυνατότητα ταχύτατης φόρτισης και αυτονομία κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Η κορυφαία έκδοση Porsche Macan Turbo S, φημολογείται πως θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα) με συνδυαστική απόδοση κοντά στους 710 PS, τετρακίνηση με προηγμένο torque vectoring και τετραδιεύθυνση. Αργότερα θα παρουσιαστούν και εκδόσεις με χαμηλότερη ισχύ καλύπτοντας μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς.

Μια πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές ήταν η ροή του αέρα γύρω από το όχημα καθώς η αεροδυναμική έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αυτονομία, ενώ παράλληλα χρειάζονται ειδικού τύπου εισαγωγές αέρα για διατήρηση της θερμοκρασίας του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης στα βέλτιστα επίπεδα.

Περισσότερα για τη νέα Porsche Macan θα μάθουμε στους επόμενους μήνες, μέχρι την πρεμιέρα της που είναι προγραμματισμένη για το 2023.

Πηγή: Porsche

Tags:

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ads

You May Also Like

Έρευνα: Η μουσική που πρέπει να ακούν οι οδηγοί στο αυτοκίνητο

Μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Νότιας Κίνας, εξέτασε τις ...

Αυτοκίνητο: Βραβείο σχεδιασμού για το Kia XCeed

Το coupe crossover Kia XCeed τιμήθηκε με το βραβείο σχεδιασμού Red Dot για το ...

Καθυστερεί το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV Audi e-tron

Ένα σφάλμα στο λογισμικό του αμιγούς ηλεκτρικού SUV Audi e-tron, υποχρεώνει την γερμανική μάρκα ...

Έλληνες οδηγοί: Τα απογοητευτικά στοιχεία σε έρευνα για την οδηγική ασφάλεια

Καθόλου τιμητικά για τους Έλληνες οδηγούς δεν ήταν τα αποτελέσματα έρευνας του ευρωβαρομέτρου σχετικά ...

Νέο Mercedes AMG GT R PRO και ανανέωση για όλη την σειρά

Το νέο μοντέλο της Mercedes παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles και έχει ...

Με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου δίνεται η δυνατότητα οδήγησης μοτοσυκλέτας μέχρι 125 κυβικά

Έπειτα από Κοινή Υπουργική Απόφαση, όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτου μπορούν στο εξής νόμιμα να ...